Παρέμβαση-Συνομιλία Πρέσβυ Αλέξανδρου Μαλλιά για τις Ελληνο-Αμερικανικές Σχέσεις

Πατήστε επάνω στην εικόνα για να συνδεθείτε μέσω ΖΟΟΜ

Ο σύνδεσμος εισόδου στην πλατφόρμα ΖΟΟΜ (JoinZoomMeeting ) είναι:  

https://zoom.us/j/2463957163?pwd=SmY2Vk5XblRwSVRuRjZvajI3eHRTQT09

 

Έπειτα πατήστε το κουμπί «OpenZoomMeetings»

Εναλλακτικά μπορείτε να μπείτε και με χρήση της ιστοσελίδας www.zoom.us και προσδιορίζοντας ότι θέλετε να παρακολουθήσετε

το Meeting ID: 246 395 7163  και με Passcode: 12345

Μέσω ΖΟΟΜ υπάρχει περιορισμός στην παρακολούθηση μόνο 100 ατόμων. 

Οι υπεράριθμοι μπορούν να χρησιμοποιούν το You Tube Live Streaming σύνδεσμο:

 

https://youtu.be/nxS_KrQKqIs


Όσοι παρακολουθήσουν την ομιλία δικαιούνται πιστοποιητικό παρακολούθησης από τη Γραμματεία ΕΛΙΣΜΕ

Παρακαλούμε πολύ να εισέρχεστε στο ΖΟΟΜ με χρήση του αληθινού σας ονόματος και όχι ψευδωνύμου.

Όροι Ανάρτησης

Όροι Ανάρτησης και Δημοσίευσης

on Σάββατο, 09 Φεβρουαρίου 2013. Posted in Όροι Ανάρτησης

Τα μέλη του Ινστιτούτου αλλά και οι αναγνώστες του μπορούν να εκφράζουν ελευθέρως τις απόψεις τους, πάντοτε εντός του πλαισίου των σκοπών του Ινστιτούτου καθώς και εντός των ορίων της ευπρέπειας, δίχως αυτές να απηχούν αναγκαστικώς τις επίσημες θέσεις του Ινστιτούτου.

Πέρα από τους όρους χρήσης πνευματικών δικαιωμάτων-προστασίας προσωπικών δεδομένων που παρουσιάζονται στο κατώτερο μέρος των ιστοσελίδων του ιστότοπου, οι συγγραφείς των άρθρων, οι εκφραστές των απόψεων και οι συντάκτες των επιστολών θα πρέπει στα κείμενά τους:

  1. Να εξασφαλίζουν την τεκμηρίωση των πληροφοριών τους.
  2. Να αποκλείουν κάθε λογοκλοπή.
  3. Να μην οικειοποιούνται την εργασία άλλων.
  4. Να αναφέρουν πάντοτε το όνομα του συντάκτη, του οποίου χρησιμοποιούν κείμενα ή αποσπάσματα κειμένων και να μνημονεύουν πάντοτε τις πηγές των πληροφοριών.
  5. Να αποθαρρύνουν και να αποφεύγουν κάθε απόπειρα ιδιοτελούς επηρεασμού.
  6. Να αποφεύγουν και να αποκλείουν τη διαστρέβλωση, την απόκρυψη, την αλλοίωση ή την πλαστογράφηση των πραγματικών στοιχείων.
  7. Να συμβάλουν στην αναβάθμιση του λόγου, αποφεύγοντας γραμματικές, συντακτικές και λεκτικές κακοποιήσεις.
  8. Να προστατεύουν την ελληνική γλώσσα από την κατάχρηση ξένων λέξεων και όρων.
  9. Να αποφεύγουν τη χυδαιολογία και τη γλωσσική βαρβαρότητα τηρώντας τους κανόνες της ηθικής και κοινωνικής ευθύνης.
  10. Να σέβονται την αναγκαία αντιστοιχία τίτλου και κειμένου και την ακριβή χρησιμοποίηση φωτογραφιών, εικόνων και γραφημάτων.
  11. Να επανορθώνουν χωρίς χρονοτριβή, ανακριβείς πληροφορίες και ψευδείς ισχυρισμούς, που προσβάλλουν την τιμή και την υπόληψη του ανθρώπου και του πολίτη και να δημοσιεύουν την αντίθετη άποψη.
  12. Να σέβονται την προσωπικότητα, την αξιοπρέπεια και το απαραβίαστο της ιδιωτικής ζωής του ανθρώπου και του πολίτη.
  13. Να σέβονται το τεκμήριο της αθωότητας και να μη προεξοφλούν τις δικαστικές αποφάσεις.

Το υλικό προς δημοσίευση στο περιοδικό ή ανάρτηση στον ιστότοπο πρέπει να αποστέλλεται στην ηλεκτρονική διεύθυνση του Ινστιτούτου και να είναι σε ηλεκτρονική μορφή (Word,PDF). Στις επιστημονικές εργασίες και στα άρθρα θα πρέπει να περιλαμβάνονται:

  1. Τίτλος Άρθρου, Όνομα/Τίτλος Συγγραφέως,
  2. Περίληψη (Σκοπός, κύρια σημεία, βασικά συμπεράσματα),
  3. Κύριο κείμενο άρθρου (συνήθως: Ιστορικό, παρούσα κατάσταση, ανάλυση, προτάσεις, συμπεράσματα), Βιβλιογραφία, Συντμήσεις, Παραρτήματα,
  4. Λέξεις κλειδιά (6 έως 10 λέξεις πέρα από αυτές του τίτλου)
  5. Ηλεκτρονική υποβολή (Word, PDF)
  6. Αντιπροσωπευτική φωτογραφία του άρθρου σε μορφή Jpeg
  7. Πρόταση 2-3 Κριτών του άρθρου
  8. Δήλωση αν η εργασία ή το άρθρο έχει εν μέρει ή εξ ολοκλήρου δημοσιευθεί ή υποβληθεί για κρίση και δημοσίευση/ανάρτηση σε άλλο περιοδικό/ιστότοπο.
  9. Εκτενή άρθρα και εργασίες είναι δυνατόν να δημοσιευθούν στο περιοδικό σε συνέχειες ενώ στην ανάρτηση στον ιστότοπο δεν υπάρχει πρόβλημα.
  10. Άρθρα που προορίζονται για δημοσίευση στο περιοδικό θα συνοδεύονται από περίληψη (10-15 γραμμές) στη αγγλική γλώσσα.

Οι βασικοί κανόνες δημοσίευσης διαφημίσεων περιλαμβάνουν:

  1. Γραπτή ή ηλεκτρονική υποβολή αιτήματος διαφήμισης και στοιχείων ταυτοποίησης και επικοινωνίας από τον διαφημιζόμενο
  2. Αποστολή περιεχομένου διαφήμισης  σε ηλεκτρονική μορφή από το διαφημιζόμενο.
  3. Κοστολόγηση/απόφαση του Ινστιτούτου για δημοσίευση/αποδοχή της διαφήμισης.
  4. Κατάθεση του τιμήματος της διαφήμισης από τον διαφημιζόμενο.
  5. Δημοσίευση/Ανάρτηση της διαφήμισης, ανάλογα με την απόφαση του Ινστιτούτου.

Εκδηλώσεις για τα 200 Χρόνια από την Επανάσταση του 1821

    

Γερμανός φιλέλληνας